Svar på tal =)



hacer
om Shiiiit :O:
jag håller med ooooooffff ooooff!!!!

SV: Emiiiir är så fin också man dööör :$

Kubra om Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiis bästa kusiiiin ♥:
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack <3 :D

SV: :* ♥

mysan om test grej:
Hej snälla söt du! :)
Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" och mitt nyaste inlägg som heter ”Fina människor” Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?
snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!
Kram! <3

SV: Har läst, bra text ;) Jaa ni som läser de hära just nu och inte mår bra eller något annat, försök att få kontakt med henne!

sandraforsell ♥ ([email protected]) om test grej:
va gärna med i min dagensblogg ♥

SV: Varför inte :*




Kommentarer
Postat av: EMMAS

hehe tack :D allt bra?

2011-06-29 @ 07:38:48
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0