Student

Tja, kunde aldrig blogga idag. Vaknade runt 9 eller aa väcktes utav bror som höll på med mig, aja gick upp åt frukost sen fixade mig runt 10 samlades alla i parkeringen och åkte , runt halv 12 tror jag sprang kusinen ut, ja de va som vanligt iste, sen kom alla hem till dom yani hem till farbror vi va där skit länge senare åkte vi till moster för att ska till turkiet med bil, dom kanske e på väg. Sen kom vi till gården där tjejerna va vi satt ute i gården lite senare gick vi till centrum och va där senare kom vi till gården och senare hem till farbror och faster ode, vi va där tills 12 senare åkte farbror och dom till arlanda för att dom ska till turkiet. Dom ska flyga om en timme. Aja kom hem och nu sitter jag och kollar på Adini feriha koydum. Ska sluta blogga och fortsätta. Bloggar imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0