Stan

Förlåt för att jag inte kunde blogga igår, upptagen var man :p Ska lite berätta, vaknade runt halv 1 och taggade till centrum med mamma vi handlade lite, senare städade vi och gäster kom, vi gick ut med barnen oallt, runt 7 tror jag sen satt vi i gården. Där planerade vi att gå till stan för att ta en fika, yani jag, syrran, Fatma abla, Fatih abi, Onur abi, Fatih abi 2 och Ülker abla. Först lämnade vi Onur abi till slussen senare åkte vi vidare vi tog en liten promenad till donken åt lite där hahah senare vidare till en brygga, vi satt där 40 min kanske och det var så skönt senare tog vi promenad tillbaka till bilen och hämtade upp kusinen från slussen, senare kom vi hem Fatma abla kom till oss vi satt och snackade tills 2 kanske senare gick hon hem och vi sov :p Idag vaknade jag runt halv 2 åt frukost och nu e jag här. Sitter på balkongen med bror, ska upp och duscha senare hämta syrran från jobbet senare vet jag inte vad vi kommer göra. Det är ju sommar haha så e typ aldrig hemma så hinner aldrig blogga. Men måste tagga nu för att hinna, bloggar kanske senare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0