Slagsta

Sa att vi skulle till mälarhöjden med klassen men vi hade inte SL kvar, djuren (9orna) hade tagit allt så vi fick gå till slagsta. Vi började 9 och gick runt 10 eller något, badade inte för att, eller aa för att jag inte orkade .. Vi satt bara sen runt 1-2 fick alla gå hem men stanade kvar med några, senare runt halv 4 kom jag till skolan rensade skåpet och kom hem, satt bara senare kom Selda vi satt hemma hos oss lite senare gick vi till centrum handlade lite saker sen gick hon hem och jag hem, åt mat oallt och nu e jag här, lyssnar på Ismail Yk's nya album. Den e bra :) Selda e på väg nu igen vi ska ut höhö bloggar senare puss :*
Min tvilling skit söt :* :* :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0