Runt

Shoo :) Vad gör ni? Själv sitter jag och kollar på Adini Feriha koydum. Efter sista inlägget städade jag, sen kollade jag bara på en serie, Menekse ile Halil. Senare gick jag mamma kusinen faster ode till en granne, satt inte ens 5 min då jag fick ett sms utav Selda, så kom hem väntade på henne senare gick vi till centrum köpte saker att äta, gick till gården satt där 10 min kanske senare gick vi till hennes faster va där 5 min senare kom vi hem, satt kanske en timme. Senare gick hon hem och jag till grannen. Vi satt där en halvtimme kanske och nu e jag här. Missade en del utav filmen men kommer kolla på de senare. Mamma vill ha datan hör av mig senare haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0