Mina vänner är bäst!

Även om man mår skit, så för man ett leende på läpparna när man e med dom, även om dom inte vet att det har hänt något eller att man mår skit. Älskar dom mke, alla betyder lika mke för mig. Tack för att ni finns! :)
Menmen va i skolan som ni vet, det var en skön dag igen. Som ni vet så kom Meryem till mig senare gick vi till centrum, där väntade Kübra, Esma och Sofia på oss så vi tog tåget och rullade till Alby, sen tog vi den långa trappan upp till skolan, asså man dör jag lovar.. Men hade engelska hela dagen, rasterna va sjukt lovar. Bara halay, skratt, skrik, krig oallt. Hele lektioner offoff, läraren ropar bara på mitt och Nihals namn yani vi får typ svara på allt, och grejen e att han inte kan uttala mitt namn, han säger på arabiska, typ som sehhöär eller något sånt hahaha menmen efter skolan satt jag, Rabia, Kübra, Meryem, Esma och Sofia vid bänkarna och snackade bara senare gick vi till tbanan, Rabia gick sin egna väg och resten skulle ta tåget men Esma och Sofia hann ta tåget, jag me men gick ut för att väntade på Kübra och Meryem, så vi fick ta nästa som kom efter 10 min, menmen sen kom jag hem och sitter nu bara och lyssnar på musik. Ska kanske ut med tjejerna senare men vi får se, bloggar senare :)
Omg hahahahhhahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-21 @ 15:31:27
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha ni tjejer e kaaaaos asså

2011-06-21 @ 15:32:26
URL: http://hasiktir.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0