Mår inte bra ..

Fråga inte varför, men så är det bara ...
I skolan var det bäst, skrattade hela tiden och tack vare de fick man kramp vid kinderna.
Vi kom till skolan, träffade nya folk, på några min fick man kontakt med alla typ. Menmen i lektionerna va de bäst, bara turkar. Typ 13 turk och 4 från ett annat land. Maten va bäst skit gott :O Menmen efter att vi hade slutat satt jag, Kübra, Nihal och Esra senare gick alla och jag gick till pappa och de för att hälsa på va där tio min kanske sen sprang jag till tåget, och kom hem. Där allt blev skit, men det är personens val. Du ville ha de så .. Aja hjälpte mamma med tvätten och nu e jag här. Har inte så mke att skriva så skriver senare. Juste klicka här , inget dåligt lovar. Ni kommer bara hjälpta mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0