Lite bättre

Mår lite bättre än vad jag gjorde igår.. Som jag säger, mina tjejer får mig att le :)
Vaknade kvart i 8, fixade mig jätte snabbt sen gick jag till centrum med Meryossss, senare träffade vi resten. I skolan var det som vanligt. Bara skratt och kaos :) Vi fick sluta efter lunch, men vi gick inte hem så jag, Rabia, Meryem, Kübra och Eda stanna kvar och åt nötter, senare gick vi för att hämta Rabias brors dotter, och efter kom jag hem. Mina fötter va blötaaaaaa som fan. Ska upp nu, fixa min säng och allt senare kommer vi gå till Tumba. Så det kommer inte vara så bra med bloggningen idag, men ska försöka göra mitt bäste :*

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jaha oj :o

det är hemskt, jag kommer ihåg när jag också gjorde slut med min kille :/

2011-06-23 @ 13:39:17
URL: http://ilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0