Fittja

Tjena, sitter och lyssnar på musik bara. Gick ut med Selda, Kübra och Aynur. Men innan de så vare bara jag, K och A. Senare kom S, vi satt bara sen gick A så de va bara vi 3 kvar, vi tog en lång promenad till Fittja, gick runt där senare satt vi vid stranden. Satt lite ensam och lyssnade på musik, de hjälpte lite. Men ändå, ska försöka att sluta tänka, de kommer bli bättre för mig .. Men de går inte jag lovar de går inte :( . Aja .. Senare började de regna så vi tog tåget och kom hem, Selda kom till mig, hon fixade något, senare gick hon och jag åt mat. Och nu sitter bara..
Har inte så mke o skriva, tänker svara på frågor senare när de blir lite mer .. Bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0