Eftersom jag är duktig på att blogga ..

.. så måste ni vara duktiga på att kommentera!
Så äre bara :)
Kom hem för en timme sen, vi promenera till Fittja, köpte lite små saker för att äta sen gick vi till stranden. Vi satt, åt, snackade, lyssnade på musik oallt :D Vi satt kanske en timme eller något sen gick vi runt lite och skulle hem då vi såg söta Betül och Esra, vi hälsade oallt sen gick vi vidare, sen såg vi en liten park vi kriga dit, de va en grej Selda satt på ena sidan och jag skulle sitta på den andra men gick aldrig så hängde upp och när fan skulle kissa på mig, garvade så jävla mke men man lyckades till sist, vi va där 10 min senare gick vi hem, och sen dess sitter jag bara. Har inte så mke och skriva, men ska lägga upp bilder från balen och Lida snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0