Äntligeeeeeeen!!!

Jaaaa äntligen looov!! :D Och en sjuuuukt bra start på lovet, hoppas de fortsätter så :d
Ska börja med att berätta om min dag.. Vakna halv 9 eller 20 i, kommer inte ihåg. Böt om mig 3 gng visste inte vad jag skulle ha på mig, men till sist hittade jag :) Böt om mig fixade mig sen fick älskade pappa skjutsa mig till skolan, vi fick vänta på folket senare samlades alla vid scenen, ungarna sjöng 9orna fick ros oallt, senare fick alla gå till klassrummet vi gick vår betyg. 170 P , nästa år ska de bli bättre Insallah :) Menmen efter de hade 9orna samlats i matsalen för en fika så jag och Kübra tagga dit snabbt AHAH björnar vad ska man göra :p Nä men Cindy, Ramtha, Simona och Ramthas kusin va där senare kom Issa.D , Rohit och Balaj ahahah vi tog slut på allt :D Menmen efter kom jag hem med Kübra böt om senare kom Selda hit och efter gick vi till centrum för att träffa resten utav tjejerna. Vi gick till donken åt mat ode senare kom jag hem igen böt om och gick till Globen med Kübra och hennes mamma, senare till Liljeholmen och efter hem, gjorde sallad senare åt mat och sen dess har jag bara suttit kollat på Menekse ile Halil oallt. Ja inget speciellt men ändå rolig dag, men de värsta va att jag och Kübra hade värsta blickarna på oss vart vi än gick -.- Inga dåliga iaf, hahaha menmen har inte så mke o skriva just nu. Bilder från idag och på saker jag har köpt kommer ni se snart .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0