Turkiet imorn

Helloo :) Förlåt för att jag inte bloggade i några dagar. Mår inte bra, hatar folk som försöker förstöra mellan folk. Inget liv, valla.. Dom vill bara förstöra för folk/vänner. Allt har sin tid, och de kommer med tiden säger jag bara. Men iaf dom tiderna jag inte har bloggat så har jag bara packat, och haft gäster. Hämta te, hämta de, fixa de, hjälp till med de oallt.. Men favorit kusinerna har varit här. Hade saknat dom :) Och idag så åkte man till Arlanda för att hämta farbror och de. O imorn är de vår tur.. Den här tiden så kommer vi flyga. Vill åka men ändå inte. Vill slippa allt och alla falska personerna hära och bara vila ut i Turkiet men ändå kommer jag sakna en viss person .. Absolut datan kommer med, den e mitt allt haha :p Har laddat ner massa med filmer, 40-45 stk hahaha :D Sen så ska man försöka fixa internet om de funkar. Så kommer försöka blogga där som vanligt, med massa bilder höhö =)
Aja ska sluta blogga nu och stänga av datorn, för är trött och kommer vakna tidigt imorn. Hör av mig imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0