On - To - Fr

Onsdag: Det var som vanligt, vaknade halv 8 fixade mig blabla sen tagga man till skolan. Kommer inte ihåg så mke från den dan, menmen efter lunch kom Selda till skolan, senare slutade vi och vi gick ner då vi köpte slush, yani vi va många :) Efter de kom Selda och jag hem till mig, vi satt kollade på saker i datan, senare vare dags att gå till doktorn .. Har järnbrist och blodbrist. Så ska ta tabletter 2 gånger om dan i 1 måndad sen i 5 månader ska jag ta en gång om dagen -.- Menmen efter doktorn kom vi hem fixade jag och mamma lite kisir och tog ner till gården, alla kvinnorna va där vi satt åt mat oallt senare kom Selda och vi gick runt överallt. Senare kom jag hem och tittade på tv sen sov jag tror jag.
Igår: Vaknade runt kvart i 8, tog på mig snabbt senare träffade jag Kübra i centrum, vi kom försenad till skolan, men lite :) Det var som vanligt i skolan, massa prat, skratt oallt. Efter skolan köpte vi slush igen haha senare tog jag tåget och kom hem, sen kom pappa och vi åkte till Nacka forum, vi shoppade lite. Köpte kjol och linne, bild kommer senare men lovar inte haha :) Efter kom vi hem åt mat, senare hade jag somnat, när jag vaknade va kl runt 10 på kvällen, vaknade utav att syrran ringde de va hos faster så böt om och gick dit. Vi satt där tills 12 tror jag, minns inte så mke. Vi kom hem satt vid datorn till 2 senare hade jag somnat.
Idag: Vaknade runt 9, försov mig så pappa fick skjutsa mig till skolan. Hade bara 2 lektioner typ, efter lunch hade vi tipsrunda eller vad de heter, fattade inget så kryssade på några, senare slutade vi. Jag, Rabia, Eda och Kübra gick hem till Kübra, vi gjorde kanderade äpplen, chokladbollar sen fixade jag mat till dom hahah allt blev skit gott :D Efter att vi hade käkat äppel grejen och maten åt vi chokladbollarna då va de kaos ahhaahhaahhah asså Rabia och skulle kissa på oss nästan menmen efter de gick alla hem och nu sitter jag här. Mamma har köpt 2 harem byxor till mig, skit snygga. Bild på dom kommer också, nu lovar jag höhö :) Sen kommer det att komma massa bilder från vp dagen, idag och mer ;) Menmen senare vet jag inte vad jag ska göra, vi kanske går hem till faster och de igen, de åker idag. Fan va jag saknar alla :( Aja bloggar senare pöss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0