Nästan klar

Jaa som rubriken säger, vi är nästan klar med städningen. Små saker som e kvar, och dom gör mamma och syrran imorn när jag e i skolan antar jag .. Vi hade "sovmorgon" idag, vi började 9. Vaknade runt kvart över 8, om inte Kübra hade ringt hade jag somnat haha :p Menmen tog på mig något snabbt senare träffade jag henne i centrum, vi kom till skolan och de va som vanligt, vi kom försenad till varje lektion, för att vi inte orkade röra på oss.. Menmen de vara bara som vanligt som jag sa innan, haha dansade för mina tjejer idag HAHA de va värst men iaf, vi slutade runt halv 2, kom hem fick inte ens sitta valla börja städa -.- Har bara en liten grej kvar sen e jag klar med allt, efter ska man duscha så hör av mig senare ;)

Kommentarer
Postat av: TILDA CORNELIA

jätte söt blogg, verkligen jätte söt! :)

2011-07-05 @ 17:41:20
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: TILDA CORNELIA

svar: hehe, allt bra :)

2011-07-05 @ 22:38:58
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0