Kunges Kurva

Tjenarix :) Vad gör ni? Själv satt jag precis :p Ska berätta lite om dagen ..
Vaknade runt kvart i, sen väckte jag mamma och började fixa mig senare runt kvart över gick vi ut, och hämtade upp Kübra med bilen senare lämnade mamma oss till skolan, första lektionen var vanlig, sen andra lektionen hade vi " prov " , efter de blev de lite knas . Mannen sa att vi fuska att han inte ska rätta vår prov blablabla så vi fick damp och gick inte in till resten utav lektionerna. Vi hade lunch, sen skulle vi alla få glass, han delar ut till alla sen när de kommer till oss han säger de slut. Yani jag, Rabia, Eda och Kübra. Asså skit ful valla ville bara döda honom, inte bara för en glass men han va alltid mot oss fyra -.- Aja sen så ringde bror mig så han hämta upp mig lämnade mig hem, och väntade nere jag sprang hem böt om senare kom mamma och syrran så vi tog bilen och åkte till kungens kurva, inte så mke o säga där, men köpte örhänge, 2 tröjor och tofflor. Bild kommer sen då jag orkar haha :p Senare kom vi hem fixade mat senare gick vi ut till gården, asså shit allas blickar va bara på mig -.- Dom ba masallah va fin du e idag nazar deymesin götunu kasi, sen typ spotta på mig vet inte vad. Så gick hem för att byta om.. Sen gick jag till syrran ode som va ute någon annanstans och kom kanske hem för en halvtimme sen, tog bort sminket böt om mig oallt. Ska lägga upp några bilder från idag, resten har jag inte fått lägger upp dom då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0