Globen - Liljeholmen

Helluuu :) Kom hem nyligen från kusiner som kom från turkiet, hade saknat Melek skit mke. Gurban olurum haha :) Vaknade runt 10 och åkte till Globen men mamma, sen där efter till Liljeholmen. Köpte saker som jag behövde. Lägger bilderna på dom efter att jag har käkat, lägger också på dom jag köpte för några dagar sen ;) Efter allt kom man hem satt lite senare gick vi vidare till kusinerna som ni vet och väntade på att de skulle komma, de kom vi satt lite sen hörde vi något dåligt som hade hänt i turkiet .. Men aja skiter i de just nu. 6 dagar kvar jao sen e man borta från alla . Men iaf ska käka nu hör av mig efter =)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej : ) Fin blogg du har.



Har du lust att följas via bloglovin? Kram

2011-07-11 @ 19:33:29
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0