Förlåt

Va så jävla trött igår så kunde inte blogga .. Menmen ska berätta om igår :)
Haha igår så vaknade man runt kvart i 8, gick till skolan ensam ode. Det var som vanligt, bara skratt bus oallt. HAHAH vi dansa framför kameran jao :p Menmen efter skolan fick jag o Rabia vänta typ en halvtimme på tåget, visste inte varför men när jag kom fick jag höra att en kurd kvinna från fittja hade slängt sig framför tåget .. Synd :/ När jag kom hem gick jag mamma och syrran till centrum för att handla lite senare kom jag och mamma hem och fixade tacos, då kom syrrans kompisar också med syrran. Medine och Selda :) Vi åt oallt sen fick jag o mamma gå till centrum igen för att hon hade glömt att köpa något.. Där efter gick vi till gården jag satt typ en halvtimme sen blev skit trött så halvsov typ på mammas knä så jag gick hem, då hade jag somnat. Vaknade runt 10, satt och kollade på tv med mamma ode senare runt 1 sov jag. Vakna runt kvart i 8 som vanligt, fixade mig sen tog jag tåget och kom till skolan, vi hade bara 2 lektioner efter de fick vi gå ut för att 9na hade nationella, vi lyssnade på musik snackade engelska typ när mannen va bredvid oss sen bara turkiska haha :p Runt 1 fick man sluta så vi gick ner till kiosken satt där tills tåget kom sen kom jag hem, duschade och nu sitter jag bara. Ska upp snart och fixa några saker senare går jag kanske ut eller något men vi får se :D Bloggar senare, några bilder från grillen och när vi va hos Kübra kommer att komma :)

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: bara bra!:)

2011-07-07 @ 15:11:43
URL: http://ogonblickinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0