Äntligeeeeeeen!!!

Offf vafan har aldrig suttit idag typ -.- Bara städat och städat ..
Menmen igår efter sista inlägget, la jag mig i sängen då bror kom hem, runt 2 tiden. Sen så va han hungrig så han skulle åka till donken, åkte med honom. Han, jag och lillebror. Vi åt sen kom vi hem och jag sov runt 3, vaknade kvart i 8 fixade mig snabbt senare träffade jag Kübra i centrum, sen tog vi tåget till skolan. Vi hade bara 2 lektioner, och de blev lite kaos.. Aja efter den andra inlägget gick vi till Flottsbro, vi satt där åt mat, gjorde tipsrundan och allt. Hahaha när vi gjorde tipsrundan fick alla gå ända upp till berget, men inte jag (a) Jag ba jag har atsma kommer få anfall vet inte vad, han ba men oj då får du stanna kvar här haha fett lyx :D Menmen sen la jag, Rabia och Eda på bryggan. Jag på Rabia och Eda på mig. De kändes skönt att bara ligga där när de e tyst och de blåser lite menmen :) Runt 3 tror jag eller 2, minns inte så bra kom jag hem och sen dess har jag hjälpt mamma med städningen och tvätten, helt död asså -.- Iaf just nu sitter jag bara helt uttråkad, sover kanske snart eller aa man vet aldrig.. Hör av mig senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0