12 juli

Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade inte lust de hade hänt vissa saker .. Och man sov runt 5 tiden för att man snackade med en speciell person, och vaknade tidigt sen fick man se något ode .. Men aja, igår åkte man till Liljoholmen igen med syrran, Selda och Medine. Vi gick runt och de köpte inte något :P Menmen vi kom hem kanske runt 8 åt mat ode sen dess satt jag vid datorn, snackade runt lyssnade på musik, ladda ner några filmer. Duschade också, sen sov man runt 2 tiden eller något kommer inte ihåg. Vaknade runt 1, sen gick man till centrum och handlade med mamma och syrran sen kom man hem och nu sitter jag bara. Har inte så mycke o skriva så hör av mig sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0