Rubrik (?)

hejhej, vakna runt 2 tiden tack vare Selda som ringde mig -.- men innan de kom mamma till rummet 2-3 gng och kolla om jag hade kläder som skulle tvättas, sista gng kom hon in för att ta min täcke och tvätta den shit blev fett sur så hon hämta en annan haha sen så ringe Selda och de där efter börja folk smsa så kunde inte somna tbx..
gick istället upp sen så gick jag till tvätten för att hjälpa mamma, och kom hem kanske för 40 min sen eller ngt, sitter nu bara och tittar på tv, e fett hungrig mamma fixar mat så ska äta mmm gott =) har inget o skriva så skriver senare haha :*


Kommentarer
Postat av: Gosia

Tackar! :)

2011-01-04 @ 17:23:32
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0