nytt start

hejsan alla, nu är jag tbx :)
hur mår ni?, sj mår jag inte så bra men ändå ska jag kämpa skiten ur mig ;)
menmen, nu är det 2011, hoppas det blir en bättre år för mig..
under tiden jag inte blogga så var jag i stan med dom bästa, hemma , och ute då o då :)
kan berätta lite om stan haha, Jag, Kübra, Merve, Tuba, Ayse, Gamze och hennes kompis Hevi va me, Gizem & Feride skulle oxå komma men dom kom inte, de får bli nästa gng:)
vi gick runt handla åt mat ode, köpte en tröja och en cardigans :)
menmen inget mer o skriva om stan haha, i nyår va vi hos farbror, men som ni vet bor faster 4 våningen och farbror 3 så vare kaos alla gick upp o ner oallt, men till slut va alla hos faster vi satt i vardagsrummet o sjöng min farsa sjöng hela tiden hahah menmen så gick det :)
jaapp då fyller man år imorn haha äntligen :D
hmmm har inget o skriva mer, så skriver senare men som ni vet så kommer jag inte sitta vid datorn hela tiden så kommer inte kunna blogga hela tiden bara då o då ..

Cardigan - Puderbeige

Cardigansen som jag köpte, hitta inte bild på den andra tröjan men så får det bli idag, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0