Matmatmat

hejsan=)
sitter i köket, hjälper mamma med maten, mmm e verkligen skit hungrig :(
igår när jag skrev godnatt sov jag inte haha satt och kolla på tv tills kl halv 6 eller ngt, sen runt 6 hade jag somnat. mamma väckte mig typ 5 i ett för att vi skulle till tvätten va verkligen skit trött mina ögon va skit röda menmen hjälpte henne med att bära på kläderna sen kom vi hem och försökte sova men nejnej det gick inte, fett jobbig så va bara i sängen runt 3 tiden gick jag till tvätten igen för att hjälpa till, och runt halv 5 kom vi hem yani typ för en timme sen, och nu hjälper jag till med maten, den e klar snart :)
har inget o skriva så skriver senare typ efter maten eller ngt ahah puss så länge :*



Jag & Syrran, haha kommer inte ihåg när :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0