kungens kurva igen

tjaaa:D
hur mår ni? själv mår jag toppen, hoppas det fortsätter så :)
menmen kom hem precis va i kungens kurva igen , va där med Kübra för att hon skulle köpa jeans :p
idag vakna jag runt 20 över 7, fixa mig sen tog jag bussen och åkte till skolan, hade livskunskap första lektionen sen mentorstid hahha dom lektionerna va sköna, menmen senare hade jag bara redovisning det gick bra:) där efter hade jag lunch sen projekt men vi satt bara hahaha skönaste lektionen men dom fucka min rygg :( har skit ont.. vi skulle "städa" sista halvtimmen men alla vi tagga så vi åkte hem, kom hem åt lite mat snabbt sen tagga jag till centrum för att träffa Kübra, vi åkte till skärholmen först med tåg senare tog vi bussen till kungens kurva, hon köpte jeans senare gick vi in till city gross vi gick runt där hahahah för att tiden skulle gå, där efter gick vi till busshållsplatsen, vi fick vänta på bussen mer än e halvtimme, vi fröööössss skiit mke så vi börja dansa oallt sjuka hahaha menmen sen tog vi tåget tillbaka till centrum, vi blev hungriga så vi åt mat i gatuköken, mm gottgott senare gick vi hem och nu är jag här haha :D ska upp nu och städa ... sen kommer jag lägga lite bilder från igår och idag, vi ses snart typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0