Förlåååååååt!

förlåt för att jag inte bloggar lika bra som förut..
som sagt så var jag i alby igår, vi kom runt 8 (?) menmen sen satt vi lite då pappa sa att vi skulle till faster så vi gick dit, alla va där typ förutom farbrors familj, farfar och farmor, vi satt där ganska länge, vi kollade på gamla videon och garva bara sen runt 12 kom vi hem, och jag sov runt halv 2, 2 kommer inte ihåg :p
vaknade runt halv 11 igen, gick upp och fixade frukost när alla sov, sen vaknade alla och vi åt senare satt vi bara och efter gjorde vi Manti, och vi blev klar typ för en halvtimme sen, tog på mig falan filan haha och nu är jag här:p
ska ut med några, skriver senare med vem ode, menmen hinner inte blogga mer dom har kommit ska tagga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0