De brinner :O

haha hejhej, jaa rubriken e sant skriver snart om den ..
idag vaknade jag typ 10 i 8 fixa mig skit snabbt, uff hade runt 200 kr i luren sen på kvällen hade jag fått sms aa att min saldo börja bli låg blablabla men det var för att min kompis va slut, men hade inte fått sms fett jobbig uff  -.- menmen så tog pengar från pappa fixa mig skit snabbt senare sprang jag till centrum köpte comviq sen vare typ i min till att bussen skulle komma så sprang till den som tur hann jag :) menmen hade mentorstid oallt, asså orkar inte skriva ngt om idag hade ändå bara projekt typ, vi fick lite fakta om praktik grejen oallt sen vare inget mer, men det var en rolig dag, men de som gjorde mig sur var att min batteri va död :(:( ajaa efter skolan kom jag hem hjälpte mamma med några saker för att vi ska gäster uff fett jobbigt, aja sen såg jag brandkår som gick in i vår parkering så sprang till balkongen då får jag se att 2 hus brinner  :O det va fett mke eld, de va folk inne i båda huset oxå, har tagit några bilder. benden kacmaz haha nä driver bara men aja lägger in bilderna i nästa inlägg, vi hörs senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0