Året 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja,

Har du några nyårslöften?
Ja, men tror inte att jag kommer kunna hålla det, men vi får se

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
Turkiiiet♥

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30/5 , 18/12 - 22/12 och många mer :) 

Vad var din största framgång 2010?
Mina egna beslut, allt jag gått ifrån allt från falska vänner
och att jag blivit mer självständig


Största misstaget? 
Jag kommer inte på någonting speciellt, men falskt folk som dåra 
inte går att kalla ''vänner'' 


Bästa köpet?
Ny mobil, kläder, och massa annat.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat. :D

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker gjorde mig glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
många

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både ledsnare och gladare, asså de va olika

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte.

Vad önskar du dig mer?
Har redan allt jag önskar.

Favoritprogram på TV
Vet inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
kommer inte ihåg, kommer inte ens ihåg vad jag åt igår :p

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Jeans, shorts, legins,linne, tröja, skinnjacka, skor .

Den bästa nya personen du träffade?
hmmm, har faktis träffat många vet inte vem jag ska skriva :p

Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv:tack så mkt :D och detsammaa! hur gammal e du :)?

2011-01-04 @ 02:53:08
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv:okeej :) nee 93a :)

2011-01-04 @ 03:07:47
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv;haha jaa du med fan! :O trodde du var 94a typ!

2011-01-04 @ 03:15:22
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0