27/1

tjaa, e skiiit trött och har träningsverk :s
ska berätta lite om dagen..
vaknade runt 10 över 7 fixade mig oallt, sen sprang jag till bussen haha, hade matte första lektionen det gick bra, senare musik och det var verkligen kaos så vi fick sluta 40 min tidigare hahaha senare hade vi klassråd och det va oxå kaos där, alla skrek oallt senare lunch och efter språkval, då hade vi bara en halvtimmes lektion eller ngt, för att vi skulle till matsalen för att äta mellanmål, men jag o Kübra tagga hem till henne åt lite senare kom vi till skolan då jag hade dans, det var skiiiit roligt hahha vi börja med att värma upp oss senare börja vi träna på stegen oallt, senare kom alla killar vi hade nästan som en liten disco efter de skulle vi sluta på rikigt men som ni vet så hade vi Brunnasdag, så vi hade Kemi, vi va i mentorsgrupper och såklart så e min mentorsgrupp bäst haha menmen som sagt hade kemi 45 min, senare rast till 5 och efter hade vi träslöjd hahaha den va bäst alla garva hela tiden, bara vi som va där kommer fatta :D och innan jag och Kübra skulle in till salen så hände det ngt hhahah vi dooog aja senare hade vi sv och redovisade krönika grejen igen, men bara jag, Kübra & Gabriella, Gabriella började senare jag, hahahahahaha mina bilder va bäst alla garva kanske i 5 min-10 min hahah aja senare Kübra och därefter sluta vi, kl 7 skit roligt .. bror och lillebror hämta upp mig vi åkte till alby lämna bilen där och senare åkte vi tbx med tåget, kom hem åt mat senare satt jag bara och gör de ffr, offf mina ögon svider som fan .. :( aja har inget o skriva mer, skriver kanske senare eller imorn, puss :*





bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0