21:57

tjatja :)
faster, farmor och dom gick precis, som jag sa så åt vi saker snackade och mer sen har jag fått lite pressenter, lägger bild på dom senare. tack för allt! =)
ska skriva om dagen, vaknade med att Kübra ringde mig och sa att hon va här om 5 min, så gick upp öppna dörren oallt, sen satt vi lite och där efter åt vi tårta som hon hade hämtat, tack för allt :)) sen så gick hon och så vi börja städa lite efter kom syrran från jobbet så vi åt mat, efter de gjorde jag och mamma tårta till mig haha där efter kom faster med fina pressenter och sen kom fafar och farmor vi satt oallt, sen senare kom bror med pressenter blev så glad :$ haha vi satt oallt och som ni vet så gick dom, nu sitter jag bara ska svara på alla kommentar ode sen kommer jag lägga upp bilder på mina pressenter haha vi ses så länge =))

Kommentarer
Postat av: Iris Lundquist

sv; tack så mycket!

2011-01-03 @ 21:58:56
URL: http://irisl.blogg.se/
Postat av: Soffi

SV: Taack :D

Det är toppen med mig, själv?

2011-01-03 @ 22:19:16
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0