20:48

hejhej, kom hem för en timme sen eller ngt va hos Selda, men först ska jag skriva om igår :p
ja som ni vet så gick jag ut, Jag, Syrran, Sumeyye, Selda & kusinen Ebru, vi gick runt snacka om massa sen köpte vi saker för att äta oallt, senare gick vi hem, då Selda ( syrrans kompis ) kom hem vi åt mat snacka oallt senare så satt vi och kollade på tv och åt popcorn och runt 12 så sov jag, va skit trött..
vakna 10 i 8 tog bara på mig ngt sen åkte jag buss till skolan, hade mentorstid första lektionen vi gjorde typ inget skrev nga saker sen fick vi tagga, efter hade jag syslöjd tygen som jag behövde hade inte kommit än så jag och Kübra satt bara, jag sjöng haha skit bra nä driver bara men senare sluta vi och hade svenska tror jag då skrev jag lite deckare, sen hade vi lunch och efter idrott och sen sv igen sen fick vi sluta, det var som vanligt i skolan..
Jag, Selda, & Kübra satt kvar i klinkers sen så gick vi till centrum för att köpa lite saker senare tagga vi hem till Selda och åt o kollade på film, The backup plan, men Kübra kollade inte på hela, hon kollade kanske 20 min (?) sen tagga hon men jag och Selda fortsatte och kolla haha den va skön, ni borde kolla på den :p
menmen sen åt vi mat och efter kolla vi igen men på resten som va kvar sen så kom jag hem och nu är jag här :D ska duscha snart, sen så måste jag lägga in bilderna från förra veckan, hmm skriver efter duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0