upp och ner dag igår

hejhej förlåt för att jag inte bloggade igår, det var en upp och ner dag som rubriken säger, de hände vissa ajaa..
sov runt 4 igår, och vakna 7 va verkligen skit trött, hade engelska första lektion han gav oss papper gjorde de, sen satt jag bara med Rohit haha skönaste snubben :p senare matte och no, typ 5 min innan vi skulle sluta och gå till lunch så var det brandlarm, vi fick vara ute 10-20 min senare så gick vi till lunch åt bara en potatis o lite sallad inget mer, åt inte heller mat igår hade inte lust, menmen efter lunch hade vi idrott och efter musik, den va skönast höll på med Fadi och andra killar sen ringde älsklingen vi snacka lite senare så gick jag in till lektionen igen, då några hade kissat i gitarren fett äckligt menmen senare skulle jag ha turkiska men orkade inte gå så gick hem med tjejerna, när jag kom hep hjälpte jag mamma med att göra suböregi, mmm gottgott haha aja ska upp nu och äta för att e verkligen hungrig, puss :*


Selda ♥


Kommentarer
Postat av: ..........

hejhej har du kille ?

2011-02-08 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0