trött

hejhej e verkligen skiiiiit trött ska sova snart, ville bara blogga lite..
förra inlägget skrev jag om morgonen nu ska jag fortsätta med efter lunch :p
vi åt lunch senare så satt vi i klinkers men det blev tråkigt så gick och satte mig med Gh, Aves ode senare så hade jag språkval, va där lite sen tagga jag för att träffa älsklingen haha vi va tsm några timmar, vi gick runt skolan typ senare så gick älsklingen så jag tagga till dans, gjorde inget satt och kollade bara förs skiiit mke, senare så tagga jag hem med Selda, kom hem satt lite sen tagga vi hem till kusiner och vi va där till 9 eller något, och nu är jag här, ska stänga av datorn och sova tror jag, kommer inte blogga mer idag så säger godnatt redan nu :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0