trött

Hejhej förlåt för att jag inte blogga innan, orkade inte.
Menmen efter den sista inlägget så hade vi lunch, och idrott efter då älsklingen skicka sms och sa att jag skulle komma ner, träffades vi va med varanra 5 min sen så gick jag för att jag va tvungen senare så slutade jag och träffade älsklingen igen, vi va med varandra typ en halvtimme men senare gick älsklingen. Senare gick jag in i lekitonen då Serine lekte med mitt hår och Rinusha lekte med ryggen så skönt de var, men senare sluta vi och jag gick till tvättstugan hjälpte mamma lite senare kom vi hem och jag duchade senare kom faster och kusinen vi åt mat oallt senare så gick dom så jag va ensam hemma, och nyss kom mamma och dom från flempan. Aja har inget o skriva, ska börja med 20 dgr grejen imorn..



driv bild haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0