Tacos

Heeeeej =]
Sitter och kollar på Yahsi Cazibe hahah skönaste , menmen som ni vet så va jag i Skärholmen med mamma vi shoppa. Köpte skor, jeans och kjol, lägger bild på dom senare när jag har kollat klart på filmen :)
Vaknade runt halv 11 eller något, kommer inte ihåg men åt frukost sen disade oallt efter fixa jag mig sen som ni vet så åkte vi till Skärholmen. Vi gick runt oallt sen kom syster vi gick runt lite till sen runt 6 gick vi hem, vi fixade tacos och åt och nu sitter jag här och kollar på Yahsi Cazibe som ni vet :) Hmm vet inte om vad jag ska skriva mer men lägger bild på de jag har köpt efter filmen.. Mår inte så bra heller aja ska sluta skriva nu, skriver sen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0