suuuuuuur

Hejhej e äntligen hemma. Kom hem kanske för 20 min sen eller något kommer inte ihåg.
Idag vare en vanlig dag typ förutom sista lektionen, menmen skriver snart om de, vaknade 10 i 8 fixa mig oallt sen hade jag mentors tid, asså aa det var som vanligt, men sista lektionen fick jag damp fråga inte varför men jag, Maria & Kübra snackade med Silvia ( lärare ) sen så fick vi sluta lite tidigt bara vi e för att vi skulle snacka med rektorn, vi snackade mer än 20 min kanske senare så gick vi till klinkers där Selda & Cindy var där och några killar från 9an vi satt oallt sen höll dom på med mig med sakerna som hade hänt, senare så ringde älsklingen och vi snacka lite sen kom bussen och jag kom hem. 
Är verkligen sur, arg, irriterad och allt.


hahaahahhahahaha shiiit va gammal :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0