SKULAAAN

Hejsansvejsan :)
Sitter med mina sköna tjejer och grabbar, vi har språkval och som vanligt garvar vi bara hahah :D
idag vakande jag halv 8 fixade mig snabbt, sminkade la ögonskugga haha, sen tog jag bussen till skolan. Hade matte vi arbetade bara, sen hade vi musik och det var kaos som vanligt, men jag va inne i Marias mobil och spelade spel :p Senare hade vi klassråd då alla skrek bara, sen lunch va fan skit hungrig och nu har jag språkval. Slutar 4 men ska inte till passion så ska sitta med sykade Selda och vänta på tröga Kübra eller något annat, senare när jag kommer hem kommer jag gå hem till f&f igen, han ska ge mig mer fakta som han skulle ta från sin kompis, hoppas han inte glömmer :p Imorn ska jag till skärholmen tror jag med Moa, Maria och Kübra ( tröga gruppen ) måste köpta pressent till Selda för att hon fyller år på onsdag. Menmen har inget o skriva mer så skriver när jag är hemma. Puss gullet :*



HAHA skit gammal bild, kusinens bröllop :)


Kommentarer
Postat av: seda

HAHAHAH skit liiiiten!

2011-02-25 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0