skärholmen

Tja :)
Sitter och lyssnar på musiik som vanligt :)
Efter språkvalet så satt vi tjejerna i klinkers sen så planerade vi att åka till skärholmen, men bara jag, Becka och Kübra. Becka och Kübra gick hem till henne, yani hem till Kübra och jag fick springa till bussen, då kusinen Ebru va i så satt med henne, sen kom jag hem åt lite bröd och väntade sms från tjejerna sen så gick jag ut och träffade dom sen åkte vi. Vi gick runt oallt sen skulle vi till ur&penn då de va några som fixade hår oallt så dom tog Kübra och börja fixa hennes hår HAHAH asså jag o Becka dooog utav garv, tills sist lämna dom bara henne sådär, asså dom hade bara lockat vid luggen och lite kanten och de va skit fult hahahaha jag och Becka dooooog, menmen senare kom vi hem och nu sitter jag bara, köpte mascara och pressent till Becka hahah men ssscch hon vet inget :p Imorn ska vi tjejerna åka till bio, hoppas det inte händer något. Men aja har inget o skriva mer så skriver senare kanske, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0