plugg

Tjena :)
Förlåt för att jag inte blogga innan men hade inte tid typ..
Kunde inte sova bra, så gick upp från sängen runt halv 12, kommer inte ihåg när jag sov men det var verkligen för seeent. Menmen vakna satt lite sen gick jag till centrum för att köpa bröd och comviq till mig, sen kom jag hem åt frukost sen satt jag bara och efter de börja jag plugga lite, tills nu. Har fått i lite saker i mig, ska oxå plugga imorn och på tisdag är det prov.. Skit jobbigt -.- Menmen snart kommer jag lägga upp bilder på de jag har köpt, äntligen haha :p Annars har jag inte gjort något speciellt, lyssnar på musik oxå som vanligt. Haha imorn är det alla hjärtans dag, ajaaa har inget o skriva mer skriver senare puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0