Lördag

Tjaaaa :)
Hur mår ni ?
Kom precis hem, va i maxi med mamma och bror, han tvingade mig att komma annars skulle det vara tråkigt utan mig hahah :p
Aja vaknade runt halv 12, asså kunde inte sova vakna 3000 gng, sen hade jag skit ont i halsen, förkyld oallt så orkade inte mer så gick upp, va helt död gick in i duschen, efter duschen satt jag bara och efter åt frukiost efter de så åkte vi till maxi som ni vet, och nu ska jag och mamam tagga hem till farbror, alla kvinnor ska samlas där, på turkiska heter det Gün, men aja ska dit för att Funda ska, och att Ebru e där :)
Menmen nu måste jag sluta blogga, vet inte när jag kommer hem, men bloggar när jag e hemma. Mucuks :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0