hungrig

tjena mellan bena!
sitter i klassen med tjejerna, vi har "lektion" vi skulle ha syslöjd men kvinnan va inte här så vi har Alberto eller vad han hette, menmen dagen började med att jag vakna, sen så smsa mamma mig o sa att jag inte skulle ha på mig mina uggs, men orkade inte sen skrev hon att inte bussnarna fungerade så va tvungen att gå till skolan -.- innan de så ringde jag Nidal ( läraren ) och sa att jag skulle komma försenad blablabla menmen blev till en snögubbe, hade bara lust att sitta ner på marken orkade inte gå menmen till sist kom jag fram till skolan, hade mentorstid, vi snacka lite sen hade vi de igen, då vi skrev i böckerna aja sen hade jag projekt och nu sitter jag bara, ska börja med projektet har inte gjort ett skit.. ska sluta skriva nu och börja jobba :*


SAKNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0