hemma

Hejhej, kom precis hem :)
i skolan så var det vanligt, skratt oallt haha, hade språkval, so, lunch, projekt sen skulle jag ha dans men gick inte så satt kvar i klassrummet med Selda och Kübra senare så gick Kübra så jag och Selda va bara kvar, haha vi satt lyssnade på musik drev med folk ogrejer senare så var det brandlarm så vi tog bussen, då snackade vi om mannen från igår HAHA den sekunden gick han förbi oss, först jag ba de han :O Selda ba nejnej det e inte han sen när man kunde se hans ansikte börja jag o Selda garva i 5 min HAHAHA störda sen så märkte han oss och börja kolla cok mke, från topp till tå fett äcklig :p måste bli klar med min projekt uuuffff!
Ska hem till F&F för att få lite fakta om farfar vet något, aja har inget mer o skriva så skriver senare puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0