Ffr i Rinkeby

tjatja e i i rinkeby ffr som ni vet haha :p
ska berätta lite om veckan typ ..
måndag så var det en skit rolig dag, sista lektionen så blev jag o Moa utslängd tack vare facebook hahahaha men bara vi fattar aja, tisdag så gick jag till Skärholmen med Kübra där köpte jag en kofta, sen på onsdag gick jag inte till skolan hade skit ont i magen så va hemma, kommer inte riktig ihåg vad jag gjorde då :p menmen sen på torsdag va vi lediga så åkte till Tumba med Selda för att hitta prao plats men hitta ingen, men vi köpte en armband haha visar bild på dom senare men där efter åkte vi till Skärholmen, fick inte heller där -.- så vi blev hungriga och åt där i donken, då såg vi kusinerna Ülker och hennes man Fatih, han sa att jag kunde praoa där han jobbade, Vivo i Flempan men vi får se sen igår så gick jag till skolan det var som vanligt, bara typ projekt, kom hem satt lite senare kom vi hit, vi åt mat oallt sen på kvällen sov alla förutom jag, syrran, kusinen Kübra och Selver vi satt och snackade om allt ogrejer, senare runt 2-3 (?) sov vi och vi vakna med att mamma skrek "tjejeeer tjejeeeeer" senare så åt vi frukost och nu e jag här, menmen måste ner nu vi ska göra manti puuuusss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

- vilken snäll eniste du har o vilken snäll kusin ja har hahaha :D

2011-02-07 @ 14:32:18
URL: http://ebuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0