~ ♥

hejhej sitter och lyssnar på halay, vill bara gå på brölloooop :(
menmen idag var det som vanligt i skolan, hade en frivilligt lektion vi fick göra de man ville så jag webba med Serine i skype haha skönaste menmen senare så hade vi språkval med bara 4 pers, och utan lärare så vi lyssna bara på musik, senare so och efter lunch tror jag, har oxå snackat med älsklingen flera gng i lur :p aja efter lucnh hade vi projekt då farfar och farmor kom och hälsade på, senare gick dom och jag slutatde, hade rast till halv 2 sen dans, det var roligt vi dansade oallt senare kom Selda och vi tog bussen o tagga hem, kom hem satt bara senare åt vi mat och nu sitter jag här, mår inte så jävla bra de händer alltid vissa saker menmen tar aldrig upp det här.. i nästa inlägg kommer det bilder från måndag, som jag gick idag men vi hörs :*
25 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0