Dag 01 - Presentera mig själv



Haha jadu vad finns de att säga?
Jag heter Seher Kücükgöl, är 15 år, fyller den 3 Januari. Bor i Norsborg, och går i Brunnaskolan, klass 8 :P
Jag dör för min mobil, ingen får röra den hahaha :D Och sen är jag datanörd .. :( Jag älskar att vara ensam ibland, sitta i rummet och lyssna på musik, HAHAHA eller vara i toan, och sitta på golvet äre typ bästa jag vet (a)
Äter inte kött, fisk & kyckling, e nästan vegeterian. Kizartma är godast! Sen så har jag svårt att lita på folk, litar bara på några. Hatar folk som leker skit mke, hmmm vad finns mer? Choklad, lakrits och coola är gott (a)
Aja de får räcka ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du 96:a?

2011-02-15 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0