Boriiiing

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? inte så många
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? va på väg till bussen
3. Vad gjorde du för 30 min sen? sov på bänken
4. Vad hände dig 1993? simmade väl omkring.
7. Vilken färg är din hårborste? black.
8. Vad köpte du sist? Mascara och godis
9. Vad fick du senast i present? många saker
10. Vilken färg är din dörr?  vilken dörr ?
11. Var förvarar du dina pengar? allt i jackan haha
12. Hur var vädret igår? kallt
13. Vem kysste du sist? ingen
14. Vad ser du fram emot? lovet.
15. Vad är 15? min ålder
16. Vilken skostorlek har du? 39
17. Vill du klippa dig? nej, men behöver det haha.
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? ganska
20. Kollar du på O.C.? nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej
22. Känner du någon som heter Steve? nej.
23. Hittar du på egna ord? hahah jaaa
25. Är du en typiskt svartsjuk person? inte sådär rejääält, det beror på.
26. Vad har du för mobil? nokia 5230.
27. Vem ringde dig sist? mamma tror jag
28. Biter du på naglarna? ibland
29. Har du lockigt hår? vågigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen aning
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? Personen är ute ur mitt liv nu :)
33. Vilket ord säger du ofta? finns många ord. asså brukar jag säga i varje mening typ haha
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej
35. Ska du jobba imorgon? nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? älsklingen
37. Vad borde du göra nu? sova
38. Har du något smeknamn? kines, tatar, perversen och mer hahahah
39. Sover du mycket? aaaaaaa
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? hmm
41. Vad ska du göra på lördag? imorn ? hmm vet inte än
42. När var du ute sist? 40 min sen :p
43. Har du gråtit idag? nästan
44. Är du en glad person? oftast
45. Har du roligt nu? neeeeej -.-
46. Vad äter du helst? godis
47. Vem var du med sist?
klassen, och är med dom ffr
48. Vad heter din mamma? Songül
49. Vad är hela ditt namn? Seher Küçükgöl
50. Tycker du om någon just nu? haha nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0