baka

Hejhej, sitter och kollar på izdivac medans jag snackar med älsklingen.
Ska berätta lite om dagen, gick till första lektionen och vi fick ett papper som vi gjorde de, sen hade jag matte men satt och tränade på provet, efter hade vi no och då hade jag prov, det gick si och så, men kommer ändå få ig. jag vet mig sj :p Sen hade vi lunch jag bara skratta hela tiden tack vare något kunde inte ens äta hahah, sen hade jag idrott, fråga inte vad som hände HAHA fick bollen på huvudet då precis jag halkade och ramla alla garva :( Menmen sen skulle jag till tandläkaren då Kübra oxå kom, efter de kom jag hem och började baka, för att pappa kommer idag, så alla kommer säkert komma till oss. Och nu sitter jag här, pappa kommer säkert komma snart så ska sluta blogga och svara på kommentarerna.
Ciaoo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0