6/2

hejhej förlåt för att jag inte bloggade ngt idag ..
dagen började med att jag vakna 12 åt lite frukost sen börja vi städa lite, senare satt jag och kollade på Unutulmaz kunde inte kolla på den förra gng menmen senare så gick jag in i duschen oche efter åt jag mat, kusinen Semih va oxå här, han e bara 4 år menmen senare så ringde kusinens mamma och sa att dom skulle komma hit så jag gjorde mockarutor för första gng mmmm den va skit gott, kusinerna gillade den oxå hahah :D menmen senare så gick dom så jag satt o platta håret och nu e jag här, ska sova nu tror jag om jag kan, e inte trött bara lite haha men aja skriver kanske senare puss :*



Tagen från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0