22/2

Hej på dig!
Hur mår ni ? Själv mår jag bra :)
idag var det verkligen en skit rolig dag haha hade engelska första lektionen och kom lite försenad men det går inget, sen hade jag matte och det gick skit snabbt, gjorde några uppgifter medans jag snackade med älsklingen i face, senare så hade vi no och vi skrev bara och efter lunch, satt med mina bästisar hahaha Fadi, Afram och Ruhat, jag garva bara hahaha menmen senare så hade vi idrott då körde vi fotboll, det var verkligen skit roligt och efter idrott hade vi musik och det var kaos som vanligt, men satt med mina bästisar hahaha efter hade jag turkiska då vi snackade om allt, hahahaha bara vi fattar hur roligt vi hade där, Selda oxå me menmen runt 4 fick vi sluta så jag och Selda tog bussen hem, när vi va i bussen så va det en man som kollade bak på oss fett äcklig vi blev cok rädd och vi garva medans hahahaha aja senare kom jag hem ingen va hemma och senare kom mamma o syrran mamma gjorde mat och vi åt nyss. Mamma och syrran gick hem till f&f hon ropade på dom, så jag och lillebror e hemma.. Hmm har inte något att skriva mer, skriver senare puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0