16/02

Hejhej, gick presic ut från duschen som ni vet :p
Hitta en låt i face, lyssnar på den assååå man vill bara gråta ..
Menmen idag i skolan var det som vanligt bara garv oallt haha :p
Som ni vet så började jag 10 över 8 men gick till skolan en timme efter oallt men då hade jag inte språkval så fick sitta i klinkers med dom bästa, senare så hade jag so, utan någon lärare och efter lunch, sen biologi då hade vi prov, om vi ens kan kalla de för prov hahahahha, några gick ut med provpappret skrev allt sen kom in tillbaka några gick runt för att ta svar några kollade från böckerna asså som sagt de va kaos, sen så slutade vi, skulle ha dans men gick inte, gick istället till matlagningen. Vi gjorde kisir hahahah första la Kübra fiskolja eller va de va så allt blev förstörd sen gjorde vi en ny mmmm den blev skit bra, hahahahah vi höll alltid på med Alex och Alejandro eller vad han hette, kommer inte ens ihåg men senare slutade vi och vi gick till klinkers där Selda kom, vi gjorde video oallt hahahhahahaha sen gjorde vi andra saker men får inte säga hemligt :( Aja senare kom jag hem o sitter bara nu medans jag lyssnar på musik och kollar på tv. Ska upp snart för att ta på mig oallt sen kommer jag platta håret och sen börjar unutulmaaaazzzzzzz :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0