Dåligt uppdatering

Hann typ aldrig blogga för jag va överallt så ber om ursäkt. Tror de va fredag då jag åkte till Seldas skola för att hälsa på vi gick runt skolan, senare Huddinge C. Sen lekte vi smarta och tog Fittja bussen, sen efter skulle vi ta tåget hem men de va något fel så vi fick ta en annan buss, då va de trafik den vägen så vi fick vänta ganska länge och vi va så jävla hungriga hahah ni anar inte men ändå snackade vi om mat helt hjärndöda -.- Men runt 7 va vi hemma senare kommer jag inte ihåg :) Och igår vaknade jag runt 12 hjälpte mamma med städningen och efter fixade jag mig och vi åkte in till Medborgarplatsen eller hur man stavar, vi var på protest mot terrorism. Jag, Selda, hennes syrra och min :) De va faktis många, och man såg folk man inte hade sätt på länge oallt :) Men efter de åt vi mat i donken sen kom Selda hem till mig, vi va hos oss lite senare gick vi till gården då Selda gick hem och jag va med Ebru, Nazan, Selma och Carolin, vi promenerade till kiosken köpte godis ode senare tillbaka sen gick alla hem, kom precis till porten då jag fick ett sms och gick till turk gården igen bara för en grej som bara Selda vet HAHAH skulle döö :O Men iaf va där 20 min senare kom jag hem och satt bara vid datorn, stängde av datorn runt halv 2 men somna 3 och vaknade 1000 gng sen till sist vakna jag 9 och nu sitter jag bara :) Ska lägga upp några bilder från fredagen, från igår kommer jag lägga sen då Selma lägger upp dom på sin egna blogg :) SKöt om er så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0