Ayvaliiiiiiiiiiiik

Hejsan alla sitter vid lobbyn nu, eller aa hur man stavar de. Så varmt det är här har redan fått lite färg hahah :D
Har duschat oallt sitter bara och väntar på tiden sen ska man äta mat. Snackar med kusinen Kübra. Guuuud vad jag har saknat alla men mest min säng haha :( Hahahah för några dagar sen då vi va i Canakkale en kvinna bara kommer fram till mig o säger shiit vilka fina ögon du har :$ hahaha cok glad men iaf, shoppade också lite där. Ni måste bara åka dit =) Och de jag tycker med Ayvalik är deras hav och toast godaste som finns lovar!!! Aja har inte så mke o skriva bloggar då jag kan och har tid puss sköt om er så länge;)

Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Hej!

Min dotter Nova vill ha din röst, kom in till min blogg och se mer. / tack!:)

2011-08-09 @ 22:22:32
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0